Ilyenre még nem nagyon volt példa a tévézés történelme során. A streaming szolgáltatókéban meg pláne nem. A The Witcher úgy kapta meg a második évadra a berendelést, hogy még egy centi nem ment le belőle a Netflixen, sőt, még vörös szőnyeges díszbemutató se volt. A cég nagyon bízhat a sorozatban, hogy tényleg ez lesz a Trónok harca utódja - szakmailag és nézettségileg is. Azért több mint valószínű, hogy azért nem a vak szerencse hozta így, hogy lesz második évad. Gondolom több tesztvetítés is volt különböző kontrolcsoportoknak, amiken olyan visszajelzések születtek, aztán a matek is úgy jött ki, hogy abszolút megéri a könyvek alapján lett sikeres videójátékból lett sorozatba még nagyjából 8 résznyire való szakajtónyi pénzt pumpálni.
Az Apple is ugyanezt csinálta, ők is úgy rendeltek be saját gyártású sorozatokat, hogy egyből két évadot kértek, de az ő esetük azért más, mert a piac új szereplőiként kénytelenek kiépíteni a saját kis világukat, a meglévő neveket, brandeket huzamosabb ideig a nézők elé tolni, hogy össze tudják kötni a két terméket, a sorozatot és a szolgáltatást.