kisképernyő vs nagyvászon

Ezt ne nézd meg!

2016. augusztus 26. - Chat Géza

Gyűlölöm a Kört, meg úgy a horrorokat, és nem értem, hogy ennek a filmnek, hogy a picsába lehet létjogosultsága.

A kapcsolatom a körrel ott kezdődött, hogy amikor kijött, akkor egy rém kellemetlen, totál esélytelen négyes randin elmentünk a moziba, hogy megnézzük. Az első jelenet után, amikor hirtelen rázoomoltak a tátott szájjal a szobában/szekrényben vízihulla állagú csajra/csávóra, onnantól a szemembe húztam a baseball sapkámat és a vászon alsó 10-20 centijét láttam csak. Jó, a beszélgetős részeknél bátran feszítettem a székben, de amint bekúszott valami sejtelmes hang, már lesütöttem a szemem. Amikor kijöttünk a filmről, akkor persze azt mondtam, hogy ez egyáltalán nem is volt vészes, persze a tévét azért este nem kapcsoltam be a következő pár napban. Egy hetet nem bírtam ki, ahhoz azért túlságosan fasza dolgok mentek a cartoon networkon. A második részt már kazettán vettük ki, és apámmal láttam. Nappal volt, nem hatott meg különösebben, nem is emlékszem rá. Most mondta a csajom, hogy míg az elsőnek az lett a vége, hogy a nő bemászott Samarához a kútba és "megnyugtatta", addig a második rész végén rázárták a kibaszott kutat. Erre most megint itt van, és felmászott az interwebre. Oké, valami barom digitalizálta a VHS-t, mert az első részből kiderült, ha jól emlékszem, hogy csak akkor nem öl meg a kútból kimászó, zsíros hajú kislány, ha lemásolod a kazit. Mintha az is rémlene, hogy valaki tényleg kiírta CD-re ezt a borzalmat. Innen meg már egy lépés, hogy felkerüljön a YouTube-ra. Oké. De ha MINDENKI tud a gyilkos videó létezéséről, akkor miért nézik meg újra és újra?

Még ha a film egy gyanútlan, tudatlan, internetet még nem látott emberről szólna, aki totál véletlenül, egy internetkávézóban valami hirdetésre kattintva beleszalad a felvételbe, akkor azt mondanám, hogy jó. DE a büdös picsába is, hát a Kör-mítosz megszállott faszi csaja nyitja meg a "NÉZZ MEG" tárgyú ímélt. Hogy lehet valaki ekkora gyökér? Ekkora faszságot.

Ha te is láttad a Kört, de nem haltál meg hét nap múlva, akkor like!

A bejegyzés trackback címe:

https://watchmen.blog.hu/api/trackback/id/tr5511653098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása