kisképernyő vs nagyvászon

Megnyugodhatnak a TWD-rajongók

2016. október 24. - Chat Géza

negan-204681-1280x0.jpeg

Elég kölletlenül ültem le hajnali 5:47-kor, hogy megnézzem a The Walking Dead szezonnyitó részét. Nekem is ugyanaz volt a bajom, mint mindenkinek, hogy a készítők nem merték ellőni a sorozat egyik legfontosabb "poénját". Ami így nem egy rendkívül jól felépített cliffhangerként jött le, hanem egy nagyon bosszantó, beszari húzásként, a nézők agyának instant felbaszásaként. Bennem is dolgozott kicsit a gyűlölet, amire még az is rátett, hogy folyamatosan jöttek ki az olyan werk és behind the scenes videók, interjúk, amelyekben semmi más nem volt, csak az

"Ez lesz az eddig legdurvább, legkeményebb, legsokkolób évad."

agyonismételt sulykolása. Baszki!

Értem, hogy ezek a frázisok azért vannak, hogy mindenki megértse: a készítők, a csatorna, emelte a tétet, tessék szépen tovább nézni a kontentet, köszönjük. De egy gyártó sem törekszik arra, hogy az új termék rosszabb legyen, mint az előző széria. Ezért unom már, a nagy apple-bejelentéseket. Ez az eddigi legjobb kamera, ami valaha volt iPhone-ban. Na, ne bassz! Elég egy szenzorral többet rakni bele, mint ami az előzőben volt és már lehet is nyomatni ezt a bullshit ágyút. Egyszer merne valaki kiállni azzal, hogy

Ez az évad szar lesz, nem lesz benne annyi vér, nem lesz benne robbanás, viszont a felesleges párbeszédeket is kivágtuk, de annyira, hogy nincs olyan mondat, aminek ne lenne jelentősége a jövőre nézve vagy ne utalna vissza valamire. Plusz Carl meghal. De azt nem mondjuk meg, hogy hol, mikor és miként.

Én nézném. 

De mindezek nélkül, a klasszikus pr-marketing gépezet oltáránál áldozva leültem és adtam még egy esélyt a sorozatnak. Megérte. Nagyon jól felépített rész volt, tele katarzissal. Amikor kiderült, hogy Abraham feje lett szétverve, akkor kicsit csalódtam. Rezzenéstelen arccal néztem és vártam, hogy lemenjen az epizód. Aztán Daryl elkezdett kakaskodni, behúzott egyet Negannak. Na, akkor már fejben morzsoltam a rózsa füzért, hogy ennek legyen valami következménye. És lett is.

kepernyofoto_2016-10-24_6_19_50.png

Carl kezének levágása is hozott pár feszült pillanatot, amivel be lett lengetve Rick jobb karjának levágása is. Persze csak ijesztgetés volt, de itt láthattuk, amint Rick megtörik és Negan kocsijának kalaptartóján figyelő legnagyobb bólogatós kutyává változik. Maggie bosszúszomja lett egy kicsit túltolva, de ez már igazán elnézhető. Negan pedig tényleg az a főgonosz, akire már nagyon nagy szükség volt.

kepernyofoto_2016-10-24_6_21_22.png

Kérjük, támogassa adója 1 lájkjával az oldal működését!

A bejegyzés trackback címe:

https://watchmen.blog.hu/api/trackback/id/tr8811833639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása