kisképernyő vs nagyvászon

Az X-akták a planéta legunalmasabb műsora

2016. február 11. - the watchman

xfiles-i-want-to-believe-jpg.jpg

Az van, hogy én teljesen leszartam ezt az egész hype-ot, mert annak idején se voltam egy nagy fan. Amikor az X-akták ment, akkor én kis pöcsös voltam és egy harmat gyenge résztől is bepisáltam. Most azért ültem le megnézni a sorozatot, mert érdekelt, hogy miként lehet feldolgozni egy űrlényes sztorit a 21. században. Na, meg arra is kíváncsi voltam, hogy ennyi idős fejjel hogyan hat rám a gumiemberes beszaratási faktor. Erre szarrá untam magam. De annyira, hogy még a kandalló csatorna is nagyobb mókának bizonyult a túltolt "I Want to Belive" mellett.

A maga idejében tök menő volt az űrlényesdi, meg a természetfeletti dolgokról beszélgetni.

Nekem is volt Erich von Daniken könyvem.

De ez az időszak elmúlt. Egyetemista lettem, akkor a Zeitgeistre csúsztam rá. De csak annyira, hogy megnéztem, oszt kész. Nem kezdtem el mindenben összeesküvés-elméleteket látni.

the-x-files-tv.jpg

Erre most itt vagyunk a végtelen internetes világban, ahol a 10 éves öcsém is drónokat röptethet, ahol minden utolsó mozdulatunk monitorozására is van valami hülye app, ahol nem is kell kémkedni, hisz alapból mindent megosztunk magunkról a snapchaten, instagramon, twitteren, facebookon. Újat már senki sem tud mutatni. Így a legjobb az lett volna, ha kicsit retróba átcsapva, de az X-akták megmarad a trú úrlényes vonalnál, és nem kezdi el egy hatalmas, kormány által menedzselt (náci) emberkísérletnek eladni a "megmagyarázhatatlan" dolgokat.

Mindent az államra fogni, annyira 2015. Egy tisztességes CSI: 51-es körzet kellett volna ide, minden átívelő szál, nagy megmondani akarás nélkül.

A bejegyzés trackback címe:

https://watchmen.blog.hu/api/trackback/id/tr298378096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása